6.09.2018

Przygody Dorte


Uszanowanko. Ja Azbe. Jak widać na załączonym obrazku, żyjemy, a ja lubię paluszki z sezamem. Chciałam kiedyś założyć biznes z paluszkami z sezamem, więc Dorte zrobiła mi reklamę, ale biznes umarł, bo nie umiem robić paluszków z sezamem. W każdym razie nasza grupa miała wakacje, ale tak to bywa w życiu, że amazon porywa Naru. To tyle ode mnie, oddaję głos Dorte:


Siemanko, Drogie mangozjeby! (spoko, spoko, też nim jestem) Dzisiaj wyjątkowy dzień! Dzisiaj święto… święto… św… A z resztą! W sumie nie wiem co dziś obchodzimy, ale wyjątkowo mój ojciec – Azbestoza zaproponował mi napisanie aktualki. Oczywiście że z chęcią przyjęłam propozycję i serdecznie za nią ojcze dziękuję! Jakby jeszcze ktoś nie zauważył, pisze do Was Dortemada. xD O czym chciałabym Wam powiedzieć… Zaczęłam chodzić do liceum! Muszę wstawać o 6:00, bo mam baaardzo daleko do szkoły. Już mi się nie chce i tylko czekam na święta. Kto tak też ma? Ręka do góry! Dzisiaj po raz pierwszy miałam religię z księdzem, w sumie nie do końca księdzem – nadal klerykiem. Dał nam prawie całą lekcję wolnego, więc grałam ze znajomymi w wisielca. Kto by przypuszczał, że nawet kleryk przyłączy się do gry. xD Nie wiem co księża w seminarium oglądają, ale oglądał ktoś może film „Legalna Blondynka”? Jak wrażenia? xD Kolejna sprawa: dlaczego książki do języków obcych są takie drogie?! Jak usłyszałam w księgarni cenę do zapłaty za podręcznik i ćwiczenia do angielskiego, to mnie normalnie zatkało. ;_; Ale na osłodę kupiłam też inną książkę. Mianowicie „Bajecznie bogaci Azjaci” zajęli dzisiaj miejsce w mojej domowej loży o nazwie: „Czekający na przeczytanie ;_;”. Chwytliwa nazwa, co nie? Ma ktoś taką? Czy tylko ja jestem taka prestiżowa? Skoro już o książkach piszę, to wspomnę o „Królu Edypie”, którego mam teraz do czytania, a którego wcale czytać nie chcę ciekawej POLSKIEJ książce, która liczy już sobie 41 lat. Jest nią „Robot” pana Adama Wiśniewskiego-Snerga. Przeczytałam jak na razie kilkadziesiąt stron, ale już teraz mogę ją serdecznie wszystkim polecić. W komentarzach proszę pisać, czy czytacie książki, a jak czytacie to jakie. Poznajmy swoje grono „prestiżowych” ludzi! Liczę na liczny odzew z Waszej strony ^^

 Dortemada :D



Hatoful Boyfriend / online

Koroshi Ai / online

Otome Game no Hametsu Flag shika nai Akuyaku Reijou ni Tensei shite shimatta...
Manga zlicencjonowana przez Waneko

Ouji ga Watashi o Akiramenai! / online

Tendouke Monogatari / online




9 komentarzy:

  1. Chwila, chwila, Dorte.... Bajecznie bogaci Azjaci brzmi jak plan na schwytanie męża... Czy ja o czymś nie wiem? Hę?! Prestiżowe książki powiadasz... Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie przeczytałam ani jednej od kiedy oszalałam sama-wiesz-dla-kogo. Pół roku bez książki to chyba pierwszy raz, od kiedy opanowałam alfabet w wieku 5 lat. Hm, źle ze mną. Ginę marnie. A mangi się liczą? Bo nie wiem czy to książki. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, mąż jeszcze może poczekać xD Po prostu jak zobaczyłam zwiastun tego filmu, to stwierdziłam "historia może być ciekawa, a do tego jest o Azjatach, więc biorę!" xD
      Uznajmy, że mangi to w jakimś stopniu książki, więc możesz się pochwalić xD

      Usuń
  2. Dzięki za aktualke. Niebardzo czytam książki ale czytam dużo mang. :P w następnej aktualce będzie joou hana?

    OdpowiedzUsuń
  3. Za brak szacunku do Amazona i pisanie go z małej Jeff może być niepocieszony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za rozdziałki.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie tak lekko odbiegnę od tematu, ale mowa o waszym tłumaczeniu, a nie wiem, gdzie tu u was o to zahaczyć...
    Chodzi o tłumaczenie Nany. Ostatni rozdział jest akurat przed tym, jak babka złapała hiatusa. Tak przeszukałam internet trochę i jedynie, na co trafiłam to na jakieś wiadomości sprzed roku, że zamierza wziąć się do roboty i skończyć tę serię.
    Nie macie żadnych informacji na temat tej serii? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem dokładnie tyle samo. Że podobno miała do tego wracać, ale jakoś nie słyszałam, żeby cokolwiek ruszyło. :v

      Usuń