5.11.2014

yhcneS ynizdoru i akar awtąlK


Tak. Nie pytajcie co robi tu Żebrowski i jego dziunia z filmu tylko włączcie sobie Dumkę na dwa serca i śpiewajcie ze mną. Bo inaczej kozak z żalu świat podpali. I kurchany spopieleją. A to już nie przelewki.
Dopiero co była aktualka, więc jak można się spodziewać nie mamy wam zbyt wiele do przekazania. Przynajmniej na razie nic nie wymyśliłam. Ale właściwie jeszcze nic straconego.
Może na początek postaram się wyjaśnić tytuł aktualki. Chociaż właściwie nie wiem, czy da się to wytłumaczyć. Mogę powiedziec tylko, że w pewnym momencie życia Azbe dopadła klątwa raka, przez którą pisanie stało się możliwe tylko i wyłącznie od tyłu. Można ją zdjąć tylko mocą prawdziwej miłości. Ja się niestety nie przydałam, bo jestem tsundere, ale nasi przyjaciele z Sencha Project zawsze są chętni do pomocy.
Tym spososbem przechodzimy do tego z jakiej okazji w ogóle pojawiła się dzisiaj aktualka. Nasze aktualki nigdy nie pojawiają się bez powodu, ale dzisiaj jest szczególny.
 Otóż nasz statek matka, grupa  Sencha Project obchodzi swoje siódme urodziny.  Wszystkiego najlepszego geje, niech wam się wiedzie i obyście zawsze mieli w ekipie więcej ludzi niż my. Co swoją drogą nie jest trudne. Nie jestem dobra w składaniu życzeń i nie wiem co jeszcze mogłabym napisać, dlatego specjalnie dla was wstawiam pięknego gifa:


Nie udało mi się znaleźć nic bardziej w naszym stylu. To chyba kwintesencja tego czym jesteśmy i jak wyglądają nasze życzenia składane z miłością azbe. A może bardziej jak wyglądałoby to, gdybyśmy urządzały komuś urodzinową imprezkę. Oglądajcie i interpretujcie. To wyrażą więcej niż tysiąc słów.

Ostatnio Azbe sypała żartami jak z rękawa, ale ja nie jestem takim śmieszkiem i jedyny żart, który znam, to dowcip o orle.  Jednak opowiadanie go zajmuje jakieś 10 minut, więc chyba go sobie daruję.  Ale polecam, jak się postaracie to znajdziecie go na youtube. 
Dam wam za to wspaniałe zadanie. Znajdźcie bisha, który nie jest pedofilem. Wydaje się proste? Ha! Musicie dobrze to rozważyć. Często pozory mylą. No, na pewno nie w Magdali. Nawet jeśli prawnie nie podlega to pod prokuratora to wizualnie na pewno. 
Tym pozytywnym akcentem przechodzimy do rozdziałów. W których nie omieszka pojawić się kolejny pedofil. W naszym nowym projekcie, którego głównymi bohaterami są czternastoletnia dziewczynka i hybryda krowy z pingwinem. Gdzie tam miejsce na pedofila? Poczytacie, zobaczycie. 
Poza tym w ramach świętowania z Senchą zapalimy z nimi jointa miłości, czyli zaserwujemy wam kolejne rozdziały Ozmafii! Tyle szczęścia, tyle miłości, tyle rozdziałów. 

Kigurumi Boueitai
[nowość, bo nam ciągle mało]

Ozmafia!!
[joint z Sencha Project]


Kochajcie Sencha Project i składajcie im życzenia.

                                            Ivorena

5 komentarzy:

  1. Dzięki za Kigurumi Boueitai i Ozmafię...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ręka mi się omsknęła"!!!!!! moje nowe wytłumaczenie jak przywalę mojemu mężczyźnie ;)

    DZIĘ-KU-JE-MY!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek. Kojarzy mi się trochę z narodzinami obcego. A klątwa raka to bardzo poważna sprawa, proszę jej tak nie bagatelizować. A bish nie-pedofil to prosta sprawa. AZBE. Ho ho ho.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę dowcip o orleee!
    Ale fajny krowo-pingwin! :D Dzięki za rozdziały! :D

    OdpowiedzUsuń