24.02.2019

#wcale-nie-pradziadek-ivo


Siemaneczko! Jestem niemalże pewna, że za mną tęskniliście [nope]. Tak mocno, jak tęskniliście za nowymi rozdziałami! Najedzcie się nimi, bo nie wiadomo kiedy będą kolejne  xD [jak zrobisz mi edycję otome]. Jednakże przed przejściem do mang, chciałabym pobawić się w reklamę. W jednej z poprzednich aktualek, którą miałam zaszczyt pisać, wspomniałam o kupnie książki „Bajecznie bogaci Azjaci”… Ostatnio ją przeczytałam i… to było okropne. No, chyba że ktoś lubi czytać spisy majątków, takim osobom szczerze ją polecam.
Żeby nie było,  przeczytałam też coś naprawdę godnego polecenia. Mianowicie „Niebieskie ptaki i inne opowiadania” p.Michała Rusinka, to, jak wskazuje sam tytuł, zbiór opowiadań o młodzieży z czasów powojennych. Bardzo, bardzo polecam. Nie zwracajcie uwagi na to, że książka jest dosyć stara. Stare nie znaczy złe ;D Ze starszych książek polecam równie gorąco sięgnąć po książkę – tym razem sensacyjną – „Syndykat zbrodni” Colin’a Forbes’a.
Tyle z książek. Przez ostatnie dwa tygodnie miałam ferie, dzięki czemu obejrzałam też sporo filmów. Z tych najlepszych mogę Wam polecić „Imię róży”(1986) oraz dwa koreańskie: „Pusty dom”(2004) i „O-jik geu-dae-man”(2011). Koniec reklamy.
Podoba Wam się taka polecajka? Jak coś, wszelkie skargi kierujcie do Azbe [nope], ona kazała mi pisać tę aktualkę. Pochwalcie się w komentarzach tym, co ostatnio przeczytaliście, obejrzeliście, ugotowaliście, „itede”. Nie zapomnijcie również o wyrażeniu w nich wdzięczności dla całej ekipy! Życzę przyjemnego czytania poniższych rozdziałów (i tych wcześniejszych, jeżeli ktoś nie widział)! Tyle ode mnie, dziękuję za mikrofon. Dobranoc.


DORTE

Płonący konar grupy jak zawsze się popisał. Nasz naczelny zoofil też sie popisał i zrobił dla Ivo mały, spóźniony prezent urodzinowy, więc raz jeszcze wszystkiego najlepszego, Ivo:



Chciałabym napisać, że przy tworzeniu tego dzieła nie ucierpiało żadne zwierzę, ale nie jestem tego taka pewna. Także żeby zająć czymś obrońców praw zwierząt, przechodzimy do rozdziałów. Kolejna aktualka planowana na koniec marca. "Planowana" to słowo klucz.


Okobore Hime to Entaku no Kishi

Otome Game no Hametsu Flag shika nai Akuyaku Reijou ni Tensei shite shimatta...
Manga zlicencjonowana przez Waneko

Shitsuji-tachi no Chinmoku

Tendou-ke Monogatari



5 komentarzy:

  1. Nowa strona. :D Kotowe yin i yang.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za rodziały! :* Imię róży pamiętam oglądałam w szkole na Polskim ale nie bardzo mi się podobało xD Oby wyszły wam te plany bo czekam na kolejną aktualke!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za rozdziałki! <3 Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń