23.12.2014

Świąteczny pstrąg

Szczerze mówiąc nie znam historii tego zdjęcia. Jeśli ktoś jest ciekawy, powinien zapytać o to Azbe. Ona wie na ten temat coś więcej. Ja wiem tylko, że jest to cudowny, majestatyczny pstrąg.
Nie mam wam za dużo do powiedzenia, poza tym, że z racji świąt nie mam w ogóle wolnego czasu. Normalne. Przynajmniej udało mi się odespać wspaniały koniec tygodnia. Jak może niektórzy z was się orientują w piątek Multikino zorganizowało nam maraton Hobbita. Jako największa fanka musiałam iść, nawet gdyby to oznaczało pojawienie się w pracy bez ani minuty snu. Jestem jednak szczęściarą i po seansie udało mi się kimnąć jakieś cztery godzinki. Było wspaniale. Szczególnie, że następnego dnia szłam na szóstą i też sobie nie pospałam. No ale widziałam Hobbita. Tydzień przed premierą. 
Chętnie podzieliłabym się wrażeniami z seansu, ale mając na względzie to, że premiera nadal prze nami, chyba będę musiała się wstrzymać. Powiem wam tylko, że przez większość czasu nie miałam pewności czy chce mi się śmiać czy płakać. Reszta ludzi na sali chyba miała podobne odczucia. Azbe próbuje to wyrzucić z pamięci, ja czekam na kwejki, żeby móc się pośmiać z czystym sumieniem. A Legolas skacze po cegłach.
Wtedy jeszcze nie odkryto prawa grawitacji, więc ono nie obowiązywało.
Zanim wrócę do makowców, karpi i wycierania kurzu ze wszystkich powierzchni z domu, mam dla was jeszcze jedną wiadomość. W ostatnim czasie dołączyły do nas DWIE OSOBY. Jako pierwsza dołączyła Ewelina, nasza nowa tłumaczka, a dosłownie cztery dni temu Kotorin, która od tej pory zrobiła chyba tyle rozdziałów, co ja od początku miesiąca. A jeśli jeszcze nie, to jest tego bliska.. Chyba nigdy wcześniej w naszej ekipie nie było tylu członków. Proszę powitać nasze nowe członki gromkimi brawami i obdarzyć je miłością, żeby zostały z nami jak najdłużej.
Prawie zapomniałam o rozdziałach, ale przypomniało mi się, że ludzie po coś tu wchodzą i mnie olśniło. W takim razie mamy dla was dzisiaj wspaniałe trzy rozdziały. Uso, uso i... nie uso. 

Sorenara Isso Koi ni Nare
(joint z Futago Shimai)


Usotsuki Engage

Usotsuki Wakusei 

                                                                    Ivorena

Ivo zapomniała wspomnieć, że w końcu mamy bannerki! Wow! Uszanowanko! I skoro są, to chcemy się nimi wymieniać. Jak pokemonami. Niestety nie mamy ich 150 lub więcej, w zasadzie mamy tylko jeden, ale są święta i nikt nie będzie nam tego wypominał. Prawda? :(
Azbe 


8 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Azbe, niedługo będziecie miały 150 polubień na facebooku, więc nie przejmuj się brakiem pokemonów, naprawdę.
    Gratuluję rozrostu ekipy, ale nie porywajcie już więcej rodzin, to nie jest dobry sposób na zdobycie nowych członków, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stary, sprawdzony sposób. Nie wiem co ci w nim nie pasuje. :(

      Usuń
  3. Wesołych Świąt;) Dzięki za aktualkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ale Ci zazdroszczę Ivo :c Też bym chciała na maraton Hobbita ;_; No nic, czule witam nowych członków, niech pomagają! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohoho, Azbe też była. :D A ja w tym roku już drugi raz. Ale trzecia część to tak jak pisałam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za rozdziałki.
    Dla całej ekipy Szczęśliwych i smacznych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pffffhahahahahaha... Tak się składa, że byłam tu u Was przed premierą Hobbita, potem szczęśliwa poszłam na premierę i w trakcie oglądania, kiedy ten most, czy co to było zaczął się walić i Legolas jakby nigdy nic zaczął po nich skakać, przypomniałam sobie o tej aktualce. XD Ja zawsze wiedziałam, że on ma coś wyjątkowego w sobie. :3
    A, no... zapomniałabym, Szczęśliwego. c:

    OdpowiedzUsuń