15.02.2014

Use the Force, Ivo. W KOŃCU MASZ URODZINY


CZOŁEM! Oto ja, Azbe, wróciłam z innego świata (czasem zwanego też Poznaniem) po całym tygodniu okazywania miłości Ivo. Ozdobiłam ją paroma pięknymi siniakami, żeby szybko o mnie nie zapomniała i zapakowałam dupę w troki, żeby złożyć jej życzenia w internecie. Przecież jej tego nie POWIEM. 
Ale parę pięknych prezentów dostała.
Na przykład makaron z zupki chińskiej. Albo kapsel od piwa. I garść popcornu.
A było tego dużo więcej!
Bo dokładnie 14 lutego Ivo obchodzi urodziny! Jest już piętnasty, ale tak jest bardziej hipstersko.
Jak widać po obrazku, żyjemy obecnie w innej galaktyce, w której jestem tylko człowiekiem pudełkiem, ale przynajmniej jak mnie ktoś nie słucha, to mogę mu w coś wbić mój miecz świetlny.
Ivo odnalazła swoje powołanie jako klon i popieprza po mieście starając się jak najbardziej pogorszyć swoje umiejętności strzeleckie.
Także tego, Ivo, sunshine, ponieważ wiem jak bardzo kochasz wszelkie życzenia, wstawiam tę magiczną aktualkę. Bo nasza miłość jest wyjątkowa jak Leo staczający się ze schodów. 
Czego mogę ci życzyć... Na pewno pieniędzy, żebyś w końcu sobie jakieś porządne jedzenie kupiła. I kucharza, żeby ci to ugotował. Miksera, bardzo tradycyjnie. I nowych mebli, żeby się nie rozpieprzały. Punktualnego PKP. Żebyś przestała chrapać.Wdzianka szturmowca, żeby nasze marzenia mogły się ziścić i żebyś znalazła sobie jakąś knajpę, w której nie gwałcą twojego mózgu radzieckimi hasłami propagandowymi. 
Niestety, na dziś z mojej strony tyle, bo podróż mnie zniszczyła, ale nic straconego, bo liczę na resztę ludu, który to czyta. Składajcie Ivo życzenia, jeśli nie chcecie na własnej skórze poczuć gniewu Imperium.
(Jak będzie w dobrym humorze, to w końcu pojawią się jakieś rozdziały.)

Ivo, join me, and together, we can rule the galaxy!

Tak bardzo kochająca Azbe. Wow, uszanowanko dla urodzin!
 


AZBE

5 komentarzy:

  1. Najlepszego urodzinowego Ivo!!!!
    Szczęśliwości, Słodkości i Radości... oraz sprawnego statku kosmicznego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!
    Namida

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowowow, wszystkiego najlepszego, Ivo :) Olej studia i wróć do nołlajfienia !! A tak BTF, mam nadzieję, że sesja się udała ;)
    Życzeń nie będę Ci składać, Azbe powiedziała już wystarczająco.

    PS Come to the Dark Side, we have cookies :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Najsłodsza i najmilsza osóbka w całej galaktyce ma urodziny akurat w najsłodszy dzień roku. Przypadek? Chyba ktoś miał niezłe poczucie humoru :D No to standardowo zdrowia(...), a na koniec najdziwniejszych projektów, znajomych, którzy będą się razem z Tobą nimi jarali i dziwnych przygód, które przytrafiają się tylko Tobie.Пусть сила будет с вами!

    OdpowiedzUsuń
  5. pIvo, nie pij już tyle, miej jak najwięcej ukochanych projektów, takich jak lsl oraz zawsze pamiętaj, że fani Kyou cię kochają ;*

    OdpowiedzUsuń