15.12.2013

Zima zaskoczyła kierowców

 
Czołem! Trochę nam zeszło, ale w końcu dodajemy kolejną aktualkę. I nie spodziewajcie się, że następna będzie na święta. Nie lubię świąt. I nie lubię zimy. A najbardziej nie lubię śniegu. Co prawda jeszcze go nie ma i bardzo się z tego powodu cieszę, ale jego nadejście jest nieuniknione.

Co do obrazka, przedstawia stan umysłu Ivo. Obejrzała sobie "Wyścig" i siedzi teraz we własnym świecie pełnym Thora, 13 i Margaery Tyrell. Udało jej się przynajmniej zrobić obrazek, ale pisanie spadło na mnie. Niestety mój mózg nie radzi sobie dzisiaj z tym zadaniem i nie mam zielonego pojęcia co robię, bo chcę tylko zapełnić wolne miejsce.

Także dzisiaj bez większych wywodów, ale parę ogłoszeń parafialnych jest.
Po pierwsze i najgorsze, jadę jutro na pobieranie krwi. Nie przepadam za igłą wbitą w żyłę, więc nie jestem zbyt zachwycona tym pomysłem. Liczę, że powstanie jakaś grupa wsparcia, bo jak wrócę mogę nie być tym samym człowiekiem.
Kolejna sprawa - nie mam zielonego pojęcia, co chciałam tu napisać.
No i oczywiście wyjaśniam znaczenie dzisiejszego tytułu. Nie jestem kierowcą i nic mnie nie zaskoczyło, ale brzmiało fajnie, więc tak napisałam. A chodzi o to, że rozdziałów miało być więcej, ale nie wyszło. Smutłam.

Może i nie ma ich wiele, ale za to JAKIE. Bo, panie, panowie, i wy, hermafrodyci, w dniu dzisiejszym mamy zaszczyt ogłosić, że przejmujemy projekt Kyou no Kira-kun! Tak, w końcu wyjdzie kolejny rozdział. Poprzednia ekipa tego projektu była równo zjebana... A nie, zaraz. To przecież zawsze byłyśmy my.

No i jeszcze wyszła kolejna Ozmafia!! Dawno jej nie było.
I Yami no Naka no Crown.
I Antimagia.
No po prostu same hity. 
Także już się nie męczę, bo nie mam na to siły i wrzucam rozdziały:

Antimagia

Kyou no Kira-kun

Ozmafia!! (joint z Sencha Project)

Yami no Naka no Crown

AZBEEEEE

5 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za wszystkie rozdziałeczki!!!

    PS. AZBEEEEE nie martw się krwią, pomyśl że zawsze może być gorzej - ja dopiero co niedawno miałam przetaczaną krew i chodziłam sobie z welflonem 2, 5 dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. OH NEIIIIINNNNNNNN ><
    Link do Ozmafii prowadzi do Yami. Czyżby to jakiś spisek złowrogich sił, które czyhają na Azbusiową krew? RATUNKU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno spisek, bo przecież ja się nie mogłam pomylić. :( Ale już udało mi się pokonać siły zła i wszystko wróciło na swoje miejsce, więc ozmafia jest ozmafią. :>

      Usuń
  3. Wiadomość o twoim pobieraniu krwi mnie przeraziła:| A co jak odkryją, że nie jesteś człowiekiem i masz wiecznie 13 lat? Twój sekret nie jest już dłużej bezpieczny... Już 13stka lata za tobą ze strzykawką... Mam nadzieję, że jednak Cię wypuszczą i na święta będzie kolejna aktualka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łohoho.
    Azbe, przeżyłaś, cieszę się bardzo. To znaczy, że wciąż będziesz robić rozdziały ;>
    Zgadnij, co dzisiaj jadłam... Tak! Uszka z grzybami :D Wiem, że mi zazdrościsz :P
    Zaczęłam czytać Kirę, ale średnio mi podeszła :| Chyba nie lubię takich szalonych (nie)nowości.
    A tak wgl to dzięki za rozdziały :) I macie zrobić aktualkę na święta. Bo ja tak każę. I bo chcę wam oficjalnie złożyć życzenia :D Och, już ja przygotuję coś odpowiedniego do życzenia :P

    OdpowiedzUsuń