1.05.2013

Kyou no Kira-kun


KYOU NO KIRA-KUN
"Obiecuję ci. 365 dni. Będę na ciebie patrzeć,dopóki nie rozbolą mnie oczy." Nino i Kira Yuuji są sąsiadami, jednak nigdy nawet ze sobą nie rozmawiali... Ale kiedyNino dowiaduje się o sekrecie Kiry, zaczynają stawać się sobie coraz bliżsi i nawzajem odkrywać swoje prawdziwe "ja". Jednak mają na wszystko tylko rok...
  
Autor: Mikimoto Rin 
Gatunek: Shoujo, Romans, Okruchy życia, Szkolne życie, Dramat, Tragedia 
Ilość tomów: 9


TOM 1
Rozdziały
1-4 do pobrania
na stronie grupy
Sencha Project


TOM 2
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
extra


TOM 3
Rozdział 8
Rozdział 9
Rozdział 10
Rozdział 11



TOM 4
Rozdział 12
Rozdział 13 
Rozdział 14 
Rozdział 15


TOM 5
Rozdział 16
Rozdział 17
Rozdział 18

Rozdział 19


TOM 6
Rozdział 20
Rozdział 21
Rozdział 22
Rozdział 23



TOM 7
Rozdział 24
Rozdział 25
Rozdział 26
Rozdział 27


TOM 8
Rozdział 28
Rozdział 29
Rozdział 30
Rozdział 31


TOM 9
Rozdział 32
Rozdział 33
Rozdział 34

24 komentarze:

  1. Ech, po prostu już nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów <3 Uwielbiam tą mangę! Jest taka wzruszająca ; ;

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jaki czas można się spodziewać kolejnych rozdziałów?

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest piękne♥ Czekam na więcej rozdziałów ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Są w wakacje, a w wakacje ludzie z jakiegoś dziwnego powodu mniej siedzą przy kompie. A ktoś musi te rozdziały robić. A że nasza ekipa jest tak szalenie ogromna, trwa to trochę dłużej. Ale postaramy się wydać kirę w następnej aktualce. Która będzie. Ale nikt nie wie kiedy. Cierpliwości i niech Moc będzie z tobą.

      Usuń
  5. Moglibyście dodać 9 rozdział online?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy będzie 12 rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będzie 12 rozdział? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy tylko ja mam problem z otworzeniem pliku? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam problem z otworzeniem pliku ;-;

      Usuń
    2. Nie wiem co wam nie dziąła. U mnie wszystko działa. Wielkie dzięki za rozdziały!

      Usuń
  9. OMG ;-; too many feels ;-; jeszcze w te czytając włączyłam najsmutaśniejszą ( jak dla mnie) nutkę ;-; Poczebuje więcej tego do życia '^'

    OdpowiedzUsuń
  10. Co z dalszymi rozdziałami ? ^.~

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak idzie praca nad kolejnymi rozdziałami? Świetna manga, dziękuję za tłumaczenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy następny rozdział? ;****

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy będą następne rozdziały? *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Od kilku miesięcy nie dodajecie żadnych rozdziałów... trochę szkoda bo manga jest na prawdę cudowna :)
    Nie może jej przejący inna grupa ?

    OdpowiedzUsuń
  16. supcio czekam na cd :) i ode mnie dziękuję ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta manga jest niesamowita, za każdym razem jak do niej wracam czytam wszystkie zaległości jednym tchem , dziękuję za tłumaczenie oraz oczekuję z niecierpliwością reszty rozdziałów :) :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy pojawi się reszta rozdziałów?

    OdpowiedzUsuń