7.04.2013

Na chuj te płatki?! 3

Po jednorazowym, świątecznym odstępstwie wracamy do naszej płatkowej serii! To wspaniale, prawda? Wiemy, że wchodzicie tu tylko po to, żeby zobaczyć kolejny obrazek, nie musicie tego dłuzej ukrywać.

Z braku Aoki postanowiłam ostatnio wesprzeć angielską grupę, by jakoś szybciej im to szło. Napisałam więc do naszego ulubionego Forbidden Garden i zostałam zaakceptowana jako 'cleaner' do tego projektu. Pomińmy fakt, że początkowo proponowałam typesetting do jednego rozdziału. Nie będę opisywać jak to dalej szło, ale skończyło się na tym, że musiałam przyznać się, że bez ich pozwolenia robimy Aoki i zaczynamy Lifex01, bitą dobę żyłam w stresie, skrobałam maila pół dnia, "really sorry" powtórzyłam razy trzy, a potem umierałam czekając na odpowiedź. 
Za karę poza Aoki będę czyścić dla nich Life i dwa rozdziały jeszcze innej mangi. Inaczej spłonę w ogniu piekelnym, podsycanym przez kaczkę z obrazka. To nie jest przyjemna wizja.

Więcej newsów chyba nie mamy. Jesteśmy przeraźliwie nudne. 

Dzisiaj serwujemy wam nowy projekt o cudownej nazwie i powtórkę z rozrywki, czyli Lifex01.




Lifex01
Rozdział 2

Suki Kirai Suki


Ivorena

5 komentarzy:

  1. Świetna ta nowa manga :) ubawiłam się przy niej niesamowicie :D Ciesze sie ze to tłumaczycie, i licze na wiecej rozdziałów. Nie moge sie juz doczekac pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta nowa manga, nie moge się doczekać kolejnych rozdziałów ! jestescie super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy projekcik jest bardzo fajny!!!

    OdpowiedzUsuń