1.04.2018

Głupi żart drugiego gołębia


Azbe uznała, że to idealny obrazek na Wielkanoc, ponieważ kurczak -> pisklę -> jajko -> Wielkanoc. No właściwie wszystko się zgadza, także proszę bardzo. Wielkanocna aktualka jak się patrzy. 
A tak naprawdę to wybrałyśmy ten dzień, bo mamy dzisiaj Prima Aprilis, czyli dzień głupich żartów drugiego gołębia, a nasze życia są jednym, wielkim, nieśmiesznym żartem, dlatego to idealna data.
Jak wam mijają święta? Nam tradycyjnie, Azbe chowa się w pokoju przed gośćmi, a ja słucham rodzinnych mądrości, w tym:
1) Nie chcesz iść do kościoła, bo boisz się, że szatan z ciebie wyjdzie
2) Nie chcesz iść do kościoła, bo taka "nowoczesna" jesteś
3) Ja to w twoim wieku w ciąży byłam, a ty chcesz sobie kolczyki na twarzy robić...?!
4) Na dupie se zrób.
Także no, elegancko. Opowiadajcie jak u was, nigdy dość czytania.
Dzisiaj naszykowałyśmy dla was tylko dwie mangi, ale za to w ilościach hurtowych. Jedną z nich podwędziłyśmy innej grupie, bo mieli to w planach chyba z rok i niekompletną ekipę ("BRAKI: tłumacz, cleaner, typesetter"). Dopisek na ich stronie głoszący "być może ruszy, gdy znajdzie się ekipa, ale prawdopodobnie w trybie nieregularnym" [dopisek z dnia: 6.02.18] też jakoś nie zmusił nas do refklesji, czy aby na pewno czynimy słusznie (tym bardziej, że pierwszy rozdział wydałyśmy 17.09.17). Zorientowali się po pół roku i wylali swoje żale na fejsie. Można i tak. Szanujemy ich dojrzałe podejście, łaskę z jaką "oddali" nam projekt, no i to, że nie robią przecież gównoburzy. Jednocześnie bardzo nam przykro, że jednak nie podjęli się dublowania, bo skoro "Ważne, że ktokolwiek robi, prawda? (nie)" to liczyłyśmy, że zrobią też swoją doskonałą wersję i czegoś się od nich nauczymy. 
Nie podajemy jaka to grupa, bo oni też nas nie podlinkowali, a my za darmo reklamy nie będziemy robić. Nie ma tak dobrze.
Jeśli nie wyświetlają wam się polskie znaki w poście - bez paniki. Po prostu jesteśmy leniwymi bułami i nie chce nam się tego zmieniać gdzieś w skrypcie.
Chcemy też bardzo podziękować Dortemadzie, która nie dość, że pozostaje wierna Senchy, to zapierdala z edycją Tendou-ke Monogatari, więc to głównie dzięki niej tak szybko wychodzi ta manga. Dorte, kochamy cię i twoją niewolniczą pracę również. 
Okej, chyba starczy tekstu. Jak już zapowiadałam, że mamy dla was dwie mangi. Ouji ga Watashi o Akiramenai! i Tendou-ke Monogatari. Obie są tak samo na naszym poziomie, jak już zaczniecie to czytać, to będziecie wiedzieć dlaczego.

Ouji ga Watashi o Akiramenai! 

Tendou-ke Monogatari 
(online)

Ivorena


46 komentarzy:

  1. Święta to przynajmniej można się nażreć xD Dzięki za rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje drogie Koleżanki i Koledzy po fachu,

    nie chciałam do Was pisać, ale jadowity sposób w jaki adresujecie tę sprawę nie daje mi spokoju. Ja w swojej notce na fb użyłam hiperboli, w celu podejścia do sprawy z humorem, jednak jeśli Was to uraziło - przykro mi, ale spójrzmy na to, kto tu właściwie jest bardziej winny tej sytuacji.
    I to nie było "chyba z rok". Mangę zgłosiliśmy do planów w sierpniu 2017.
    Nie podlinkowałam Was, bo to nie Wy zgłosiliście Nam, że robicie tę mangę. Naprawdę, wystarczyło napisać, poinformować Nas i by problemu nie było. A tak pozostaje niesmak, niezręczność i niechęć po obu stronach.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia z Waszymi projektami.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem jak z tym po "obu stronach", ja tam mam generalnie wyjebane. Polecam spróbować w życiu, pomaga. Zwłaszcza w skanlacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za świetną radę. Z pewnością ignorowanie zachowań niekoleżeńskich jest dobre dla społeczności skanlacyjnej. Postaramy się stosować ją w przyszłości.

      Usuń
    2. Uuuu, savage. Bardziej chodziło mi, że mam wyjebane na "niesmak, niezręczność i niechęć", ale najwyraźniej powinnam jednak żywić do was wielką nienawiść, bo PROJEKT TO ŻYCIE, a skanlacje to poważny biznes.

      Usuń
    3. Nie chodzi mi o "żywienie nienawiści" czy to, że "skanlacje to poważny biznes", jednak po prostu o brak wzajemnego szacunku. Jednak po Twoich wypowiedziach sądzę, że lepiej będzie, jeśli obie grupy będą mieć "wyjebane" i nie będziemy wracać do tematu.

      Usuń
  4. Czytam, co napisałam, i najbardziej jadowity wydaje mi się fragment zacytowany z postu. No ale mogę się mylić. Pewnie nie wiem też czym jest hiperbola, której nie mogę tam znaleźć, a także źle odczytuję znaczenie bycia "salty".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, trochę emocji było za pierwszym czytaniem, mogłam znad interpretować. Przepraszam.
      "Salty" było użyte ironicznie. Tutaj też jest trochę ironii, także myślę, że możemy sobie wybaczyć :-)

      Usuń
  5. Nie wiem o co chodzi ale widzę dużo emocji. Ja się tylko cieszę że wróciliście i znowu robicie dla nas mangi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dzięki za mangi jesteście świetni! Mam pytanie można gdzieś zgłąszczać wam propozycje projektów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Janiemoge XD Ale macie obie (Azbezs i Ivona) ból dupska. Po prostu przyznajcie się do tego, że podpierdalacie plany innych grup, bo tak ciężko jest wam się zebrać w sobie i napisać do adminów, czy mogą wam dany tytuł odstąpić. A nie się tłumaczycie tym, że to wy pierwsze wydałyście rozdział. To już nawet nie chodzi o to. Po prostu brak wam szacunku do innych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True, nie szanuję cię, dzielny anonimie, bojowniku o wolność. Na szacunek trzeba zasłużyć, a nie się go domagać. To nie jest twoje prawo przyrodzone. Z pewnością będę szanować kogoś, kto obrażony ocenia mangę na 1, bo robi ją ktoś inny. Adminka grupy miała tyle przyzwoitosci, ze pisze że swojego konta. Weź z niej przyklad, bo warto. To szanuję. I my się nie tłumaczymy. Robimy mangę. Chcesz to tez ja rób. Wolny kraj.Możesz tez wybrać coś z pozostałych 15 planów. Masz w czym przebierać. A. Prawie zapomniałam o dojrzałym XD. Nie przekrecę Twojego nicku, bo się nie podpisaleś, a ja mam więcej niż 13 lat i IQ powyżej 60. Potrafię czytać.

      Usuń
    2. Dajcie sobie już wszyscy spokój. Było minęło. Candy zawsze przeżywa takie rzeczy jakby za zabranie im projektu mieli im zabić rodziny. Serio dziewczyny nie pokazujecie tak klasy. To wy teraz macie ból dupska. Ta grupa może i zrobila źle zabierając wam projekt ale to wy zachowując się w ten sposób psujecie sobie opinie... Wasza adminka napisała już że koniec tematu. O opinii Nikusimi nie mówie bo grupa która w obrazku wielkanocnym wkleja surowego kurczaka raczej sie nią nie przemuje. Nie dziwcie sie potem że nie lubi was chyba żadna grupa skanlacyjna. :/

      Usuń
    3. Nie podpisuję się bo piszę w imieniu własnym i nie chcę żeby było że cała moja grupa będzie potem hejtowana. Byłam kiedyś w candy i ja pierdolę. Ale nie o tym. Jak pisała Azbestoza szacunek do innych się wyrabia. Candy raczej sobie dobrej opini nie wyrobiło a krzyczy najgłośniej że żąda szacunku innych xD Przypomnijcie sobie najpierw w jakich sytuacjach było o was głośno w grupach skanlacyjnych a dopiero potem domagajcie się szacunku. XD Dobrze że zabrały wam projekt bo wy nie umiecie nawet ogarnąć tego co już macie ale ciągle dokładacie więcej planów. ???? Czytelnika nie obchodzi jaka grupa robi projekt byle wychodził. Wiadomo że jak będzie gównoburza to związana z candy XD

      Usuń
    4. Dobra, bo zaraz się tu zleci cała ekipa toczyć pianę z pyska. To nie jest forum "nienawidzę candy", więc jak macie jakieś dawne żale, to porozmawiajcie sobie o tym na ich stronie.

      Usuń
    5. Ktoś naprawdę ocenia mangę na 1 z takiego powodu? xD To samo robili na CM. Co za dziecinada. Nie przejmujcie się nimi. Chyba nikt nie traktuje ich poważnie. XD

      Usuń
    6. Droga Azbestozo, drogi Anonimie.

      Nie wiem, co kiedyś robiło Candy. Zanim zostałam adminem w grudniu 2016 nie interesowałam się tym, co robi grupa. Przykro mi, że muszę odpowiadać za błędy poprzedników. Projekty stoją, to fakt, ale nie powód do tego, by projekty sobie podbierać. Można było spytać o joint albo po prostu o to, czy oddamy. Jednak nikt do nas w tej sprawie nie napisał, przynajmniej na maila, do którego dostęp mają obie adminki.
      I przepraszam za to, że ktoś Wam dał 1. Mówiłam dziewczynom, że ja to załatwię i żeby się nie mieszały, ale no nie zawsze każda posłucha. Przykro mi, że powstała taka sytuacja.
      I nie sądzę, by nasze zachowanie było "krzyczeniem". Myślę, że napisałam do Was kulturalnie, ale jeśli źle zostało to odebrane to bardzo przepraszam za wszelkie przykrości, jakich mogliście doświadczyć z powodu tej sprawy.

      Usuń
  8. Czas na podpierdalanie projektów, to mają, ale na polskie znaki już nie.
    Za to brawa (nie)wiernej Dortemadzie! Dziękuję za ciężką pracę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu ty chcesz polskie znaki, a ja cię nie szanuję, więc ich nie ma. Proste.

      Pozdrawiam
      Azbezs

      Usuń
    2. (Nie)dziękuję za pochwałę ^^ Staram się jak mogę ^^

      Usuń
  9. Nie interesuje mnie szacunek osoby, która własnego nicku nie umie PRZEPISAĆ.
    Nie pozdrawiam,
    Narushisu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Yyyy... To ja tylko zostawię "dzięki za rozdziały, kocham was"... *flies away*

    OdpowiedzUsuń
  11. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    To nieźle się bawicie.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to niezła prowokacja. XD
    Słuchaj, jeśli ktoś zarezerwuje sobie miejsce w restauracji, a Ty mu je podsiądziesz, to oczywiste, że będzie starał nie robić się wielkiej burzy pomimo wkurwienia. Ale jednak było zaklepane, więc to co tu wypisujesz to jedynie prowokacja w stronę Candy, nie wiem, czy jesteś na tyle sprytna, żeby to zrozumieć.
    Twoim jedynym odwarknięciem jest "a bo nie mam do Ciebie szacunku". No to trochę niefajnie, że nie masz szacunku do drugiego człowieka, ale to Twoja sprawa. Nie wiem skąd wniosek, że post miał skłaniać do refleksji, skoro to był jedynie post informacyjny?
    Poza tym, jak ktoś może pisać "KIEDYŚ byłam w Cadndy, to ja pierdolę..."? KIEDYŚ to nie to samo co TERAZ. Ekipa się zmienia, co oznacza, że ciągle odchodzą i przychodzą inni ludzie, więc to tak jakby oceniać Polskę za czasów komunizmu i mówić, że teraz to nie warto tam jechać, bo KIEDYŚ to było...

    Najprostszym sposobem jest zachowanie jadu dla siebie, a jeśli masz zamiar mi tu odpisać, że nie masz do mnie szacunku, to nawet się nie wysilaj, bo to by było tylko upokorzenie dla Ciebie. XD

    Życzę miłego dnia i owocnej pracy. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie jestem pewna czy pijesz do nas, czy nie ogarniasz opcji bezpośredniego odpisania na komentarz, ale co tam. Akurat nie mam nic lepszego do roboty.

      Jeśli robisz rezerwację w restauracji, a potem nie pojawiasz się tam przez 30 minut, może godzinę, to ta rezerwacja przepada. I wtedy nie masz prawa się oburzać, że ktoś zajął to miejsce. To tak gwoli ciekawostki, skoro uznałaś, że to będzie adekwatne porównanie.

      To byłby post informacyjny, gdyby nie był tak nacechowany emocjonalnie. Styl wypowiedzi informacyjnej ma to do siebie, że należy używać wyrazów o wydźwięku możliwie neutralnym. Ot, małe sprostowanie.
      Porównanie grupy skanlacyjnej do Polski to już gruby temat. Czekam pojawienie się wątku mesjanizmu i roli Candy jako mesjasza grup skanlacyjnych. "Jam jest 40 i 4" już niestety było, więc być może warto wybrać inną cyfrę.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Tyle że restauracja sama ustala porę wygaśnięcia rezerwacji. ;)

      Niby dlaczego miałby to być gruby temat, bo nie rozumiem? W zasadzie to nie porównanie, a metafora, co jest zupełnie czym innym.

      Usuń
    3. Albo raczej porównanie w formie metafory, bo nie stawiam skanlacji na tym samym poziomie, co Polski, a zwyczajnie zbudowałam zdanie, które brzmi tak samo głupio.

      Usuń
    4. W takim razie może ustalcie sobie coś takiego? Może pół roku? To chyba dostatecznie długi okres czasu.

      No rzeczywiście, głupio.

      Usuń
  13. No głupio, głupio, więc nie wiem czemu ktoś mówi coś takiego całkiem poważnie.

    Nie mów do mnie w liczbie mnogiej, bo jestem jedna. A coś takiego jak "okres czasu" to pleonazm, mówię tak żebyś wiedziała na przyszłość. Proponuję po prostu przyjąć do wiadomości, że zachowaliście się podle w stosunku do innej skanlacji, bo zgaduję, że sami byście się nie cieszyli, gdyby wam ktoś ukradł projekt, przy którym zaczęliście już pracę. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalne grupy, jak zaczynają pracę, to wydają rozdziały, a nie trzymają pińcet planów.

      Usuń
    2. Smutno mi Cię poinformować, że skanlacje same w sobie są kradzieżą. Złodziej okrada złodzieja... Naprawdę? xD

      Usuń
    3. https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/okres-czasu;4807.html

      Usuń
    4. "Normalne grupy" XD no tak, z tymi popierdolonymi jest inaczej.

      Nie chce mi się dalej prowadzić tej konwersacji, naprawdę, jest cholernie męcząca, bo nie czujecie się ani trochę winni, tylko w 103% poszkodowani. No spoko, wasza sprawa, ale nie rozumiem po co to upubliczniać i robić dramy. :v

      Z mojej strony to tyle, dziękuję za poświęcony czas.

      Usuń
    5. Nie no, oczywiście. To w porządku, jeśli twoja grupa udostępnia to na swoim profilu na fejsie, ale nie, jeśli my robimy to na swoim blogu. I to nie my wpisujemy w plany skanlacyjne, że ktoś nam podjebał projekt. To w kwestii robienia dramy. Co do zaś kwestii upubliczniania - sama to robisz dodając tutaj komentarze.
      Dwa, bo chyba nie ogarniasz. W tej grupie są dwie osoby, ja i Azbe. To, że inne osoby stanęły po naszej stronie barykady, być może jednak o czymś świadczy.
      Nie czujemy się absolutnie poszkodowane, skąd ten pomysł? Tutaj btw. powinnaś użyć rodzaju niemęskoosobowego, ponieważ w grupie są same kobiety. A jakkolwiek czuć się możemy najwyżej w 100%, ponieważ to maksimum. Nie wytykałabym, ale jeśli ty chcesz się czepiać o moje, skądinąd poprawne, sformułowanie "okres czasu" to ja też czepiać się będę.

      Usuń
    6. Wybacz Ivo, że się przyczepię, ale w grupie jestem jeszcze ja ;_;

      Usuń
    7. *W tej grupie są trzy osoby, Dorte (która miała być neutralna jak Szwajcaria, ale wyrywa się przed szereg), ja i Azbe.

      Reszta się zgadza.

      Usuń
    8. Ivo, normalne grupy wiedzą, ile mają członków.

      Usuń
    9. ">Normalne grupy< Iks De".

      Usuń
  14. Nie wiem czy widzieliście ale candy znowu napisało o was na fejsie. A miał być już koniec XDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ktoś tu chyba nie umie przyznać się do błędu xD
    Ale cóż, zyczę, by nikt wam z planowanych projektu nie zabrał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karma i tak wraca, prędzej czy później (iksde)

      Usuń
    2. Mnie się wydaje, że to właśnie była karma (iks de).

      Usuń
    3. Karma dla gołębi (xD)

      Usuń