2.11.2013

Mrazish - elelele

 
Czołem! Trochę minęło od ostatniej aktualki i na pewno wszyscy się za nami bardzo stęskniliście, więc postanowiłyśmy wam to jakoś zrekompensować. Dlatego na obrazku widzicie piękną postać naszego kolejnego idola - Azisa. Część z was pewnie go zna, a reszta, która nie miała tej przyjemności, koniecznie musi się dokształcić. Nic tak nie zmienia człowieka jak Azis. Albo wierzgające truchło ubitego na suficie pająka. 

Wracając do tych nieszczęsnych aktualek, które ostatnimi czasy miały mały zastój, albo mówiąc językiem Ivo: zastop, niestety nie będą wychodzić już tak często jak zawsze. Ponieważ Ivo ma w głowie tylko ruski i nie może wygrzebać się zza stosu słowników i innych papierzysk, jedna trzecia naszej grupy pracuje na zwolnionych obrotach, przez co nie jesteśmy w stanie wyrobić się z cotygodniowymi aktualkami. Mam nadzieję, że uda się wydawać coś raz na dwa tygodnie, a jak nie, to będziemy to robić nieregularnie. Takie surprajs-aktualki.

Tak, tam na obrazku jest Ivo. Próbuje nam coś przekazać, bo zawaliły ją papiery i nie bardzo może mówić. Chyba chce naszej pomocy, ale nie wiem w czym. Pewnie w wyciągnięciu martwego czegoś z płatków. Bo kto by to chciał zjeść. :(

W zasadzie w tym miejscu zakończyłam swój wywód i nie mam już nic do powiedzenia, ale to by było za proste, a jako że nie chce mi się dzisiaj spisywać historii mojego życia, podzielę się jeszcze tym, że robiłam dzisiaj sushi, ale zeżarłam go za dużo i teraz mi niedobrze.

Dla wszystkich, którzy jednak nie znali Azisa, specjalna przesyłka, nasz ulubiony i najukochańszy hit tego wspaniałego artysty - MRAZISH. 



Tak naprawdę Azis to pseudonim artystyczny Ivo. Jakoś sobie biedny student dorobić musi. Nie nam to oceniać. 
Ale nie mówcie nikomu, bo to sekret. 

To przejdźmy już do tych nieszczęsnych rozdziałów. Tym razem wyjątkowo sporo (jak na nas). 
No i kończymy kolejny projekt. Każdy, kto czytał HALa, niech zaopatrzy się w jakąś herbatkę ziołową, bo ostatni rozdział to chyba ja wymyślałam. Pomieszanie pokopanego z poplątanym.
Tu dziękujemy grupie Radiator za współpracę i życzymy im wszystkiego najlepszego z okazji swojej rocznicy! Oby działali jak najdłużej i trafiali na same takie wspaniałe projekty jak HAL.
Nie no, żartuję. Mam nadzieję, że reszta waszych projektów będzie ogarnięta. 

No i dziś debiutuje nasza dla nas stara, ale dla was nowa, edytorka Herbata. To pierwsze rozdziały spod jej...yyy... tego, co mają herbaty. Pewnych rzeczy lepiej nie zgłębiać. 
Także cieszcie się i te sprawy, bo dzisiaj same hity.

360° Material

Hal (joint z Radiator)
Zlicencjonowane

Hoshikusu to Hanayome

Magdala de Nemure

Yami no Naka no Crown


 AZBE




5 komentarzy:

  1. Radiator dziękuje za urocze życzenia i również dziękuję za współpracę! Polecamy się na przyszłość, mamy nadzieje, że na HALu się nie skończyło. XD
    PS Dzięki za 13 rozdział 360° Material, XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna aktualka!! Dziękuje ślicznie za rozdziałeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zakończony projekt HAL!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, od Azisa i jego (jej? :|) chłopców bucha seksem <3 Jeszcze wam spali aktualkę albo i całą stronę i co my, biedni fani wtedy zrobimy? Lepiej szybko ściągnę Materiala ;)

    Dzięki za aktualkę, zaszalałyście dzisiaj :P

    Ivo, ty się nie daj tam na tych studiach! Niech moc Azisa będzie z tobą ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wam kształtuje się moja osobowość. Najpierw te wasze wspaniałe projekty, np. o mące, potem aktualki Ivo i Azbe, potem pod wodospadem marzeń, a teraz TO "Azis". Myślę, że już nigdy nie będę taka sama, jak wtedy, kiedy jeszcze was nie odkryłam. Herbato,
    Ciebie czeka to samo. Zbyt długie przebywanie z Ivo i Azbe nie daj Boże naraz upodobni Ciebie do nich. Może nawet zaczniesz pisać tak zajebiste aktualki jak ona? Mam taką nadzieję i czekam na jakieś twoje wypociny.

    OdpowiedzUsuń