1.01.2013

Usotsuki Wakusei


USOTSUKI WAKUSEI
By przeżyć uderzenie asteroidy, Chika chroni się w kapsule ratunkowej. Budzi się blisko tysiąc lat później, w nowej
i dziwnej przyszłości. Nie brakuje w niej obcych, androidów,
a nawet latających ryb, ale poza Chiką nie widać tam żadnych ludzi! Czyżby Chika była ostatnią przedstawicielką ludzkiej rasy?!

Autor: Yoshizawa
Gatunek: Sci-fi, Romans, Shoujo
Ilość tomów: 3



 TOM 1
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6

 TOM 2
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 9
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12

 
TOM3
Rozdział 13
Rozdział 14
Rozdział 15
Rozdział 16
Rozdział 17
Rozdział 18 

12 komentarzy:

  1. Co ile jest dodawany roździał?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy jak nam wyjdzie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie mogę pobrać rozdziału? Nie wiem czemu nie mogę go odtworzyć. Czy rozdziały będą dodawane na centrum-mangi.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na centrum-mangi rozdziały wrzucamy z opóźnieniem, więc prędzej czy później pojawią się tam na pewno. Mi wszystko działa, więc nie wiem co się mogło stać.

      Usuń
  4. Bardzo was proszę dodajcie dzisiaj siódmy rozdział, bo ja już nie mogę się doczekać,a kilka razy już ściągałam a komputer nie może otworzyć mi tego pliku. Więc prooooszę

    OdpowiedzUsuń
  5. moglibyście dodać rozdziały na centrum-mangi.pl, bo mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Już powinno działać, ale wrzuciłam też na CM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będzie następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział 17 nie chce mi się otworzyć :( Kiedy pojawi się na centrum-mangi?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy rozdziały ukażą się na centrum mangi? Nie chcą mi się otworzyć :((

    OdpowiedzUsuń